Ik miste ook de actie in de opdracht bij de jacht op Yves.
Zou het kunnen, dat doordat de afleveringen zo lang worden opgerekt, dat daardoor de actie een beetje uit de opdrachten getrokken wordt? Dat dat ook meespeelt zeg maar?
Ik moet zeggen dat ik nog niet zo goed weet ik wat er van vind. Ik vind het wel aardig, maar ik heb het idee dat we sommige spelregels niet meekrijgen (kan ook aan mijn Duits liggen). Zoals die rare jokers. En zo duidelijk als de schemaatjes vorige week waren, en nu het kaartje bij de jacht op Yves: bij de wijnopdracht miste ik elk overzicht. Ik snapte ook niet waar die verdubbeling vandaan kwam of hoe op 't eind die kistjes werden gekozen (volgens mij totaal willekeurig). Bij de bungee was mij niet duidelijk waarom het geld verdubbeld werd van 2900 naar 5800, en waarom het net Wolfgang en Silvia waren die werden heruitgedaagd voor de laatste ronde.
Daarnaast heb ik het idee dat sommige kandidaten beduidend minder in beeld zijn dan andere. Bij Jessica denk ik soms, oh ja, die doet ook nog mee. Wolfgang zie ik ook weinig van, kan niet zo'n hoogte van hem krijgen, ben wel blij dat hij een keer de held van de groep is.
Hoe dan ook. Het is best vermakelijk (behalve het presentatieduo, dat gelukkig niet superveel in beeld is), maar het haalt het niet bij de kwaliteit die we inmiddels gewend zijn van beide Nederlandstalige molseries.