Indeling groepjes Metro opdracht a.d.h.v. de 4 voorwerpen: koptelefoon, elektriciteit draad, koffer, zweetbandje.
Aaron werpt zichzelf meteen op als loper omdat hij veel uithoudingsvermogen heeft. Er is ook verteld dat van de loper af zal hangen of er geld kan worden verdiend. Colleen zegt in de biecht dat ze dit wel terecht vindt omdat Aaron nog wel wat goed te maken heeft van die 4 jokers die hij gekocht heeft met geld uit de pot.
Paula zegt al meteen (onmols) dat de koptelefoon wel te maken zal hebben met muziek. En de draad met elektronica. Martin koppelt de koffer en de koptelefoon aan vliegen hoewel hij er niet vanuit gaat dat ze gaan vliegen. Aaron kapt deze brainstormsessie af (mols) met zullen we maar meteen groepjes maken want we kunnen uit de voorwerpen toch niet halen waar de opdrachten over gaan (klopt niet want koptelefoon gaat wel degelijk over muziek en waar zou die anders over moeten gaan?).
Bij het vormen van duo's wil Martin graag met Paula samenwerken en hij vraagt aan Yves of hij een voorkeur heeft. Die maakt het allemaal niet zo veel uit. Kandidaten willen graag in duo met degene die ze als mol verdenken, dus dit maakt voor mij Yves wel een beetje verdacht. Yves wil wel met Samara.
Aaron zegt dat Collette en Jessy dus overblijven. Wil hij hiermee met opzet doen alsof hij de namen van de medekandidaten niet goed kent?
Versprak Aaron zich niet even bij de zoek de verschillen opdracht?
Op het moment dat ze besluiten om de koptelefoons op te zetten om te horen wat de anderen zeggen, oppert Paula dat ze het aantal blikken tellen dat ze hebben omgegooid. Dan merkt Colleen op: "misschien proberen ze te tellen hoeveel groene knuffels.... Aaron onderbreekt haar met: ze weten toch helemaal niet dat (dan slikt hij zijn zin in en gaat verder met) dus ik geloof dat... En dan komt een zin over het omwisselen die ik niet goed kan verstaan. Hoe weet Aaron wat het andere team weet?