Aaron en Yves zijn elkaars tegenpolen zowel qua uiterlijk als gedrag.
Aaron is opvallend op de voorgrond en praat veel, Yves op de achtergrond, type stille wateren, diepe gronden, een beetje mysterieus. Hoewel hij zich nu wat meer laat gelden.
In aflevering 1 vond ik het too much Aaron.
In aflevering 2 vond ik hem minder mols en kwam Yves in beeld maar inmiddels kun je niet meer om Aaron heen denk ik.
Yves was in aflevering 3 en 4 te goed bezig.
Aaron is nerveus en mede daardoor te snel met zijn invloed bij keuzes bij opdrachten al te beginnen bij aflevering 1 als besloten wordt de vier kisten ongeopend te laten. In aflevering 4 bemoeide hij zich wel heel nadrukkelijk met de posities bij de opdrachten. Zeker bij de metroopdracht. Ik denk niet dat de mol voor de vrijstelling gaat en sabotage raadt. Ik vraag me af of Yves Aaron in het vizier heeft. Yves bemoeide zich nadrukkelijk met de groepsverdeling bij "zoek de verschillen" en kwam zo bij Aaron in het groepje. Aaron protesteerde tegen deze indeling
Tijdens de eliminatie wreef Yves nerveus langs zijn kin en baard toen Aaron en Paula (die verdenkt hij al een poosje) hun scherm zagen, daarna niet meer.