Aflevering 2 moet ik nog terugkijken en ik wilde mijn verdenkingen daarna pas uitspreken maar na de eerste keer kijken op TV afgelopen woensdag is Aaron gezakt op mijn lijstje en Yves gestegen.
Aaron kon in de helikopter weinig uitrichten behalve Yves niet zien, bij de wijnopdracht was hij onmols en bij het bungeejumpen noemde hij alle letters op de juiste plek zodat Jessica de zin al kon vormen. En wederom een overdaad aan geel.
Wellicht Yves te snel opzij geschoven omdat hij niet uit de doodskist kwam maar als hij de indeling voor de duo's in de kisten slim heeft gemaakt kan dit wel eens een goede moltechniek zijn geweest. Hij vangt weliswaar 3 lama's maar allemaal lage bedragen en de eerste 100 is door de bankroetlama al weggespeeld. Yves is de held van de groep maar heeft ondanks de 3 lama's maar 450 euro bijgedragen. Hij heeft ook vaak de porto.
Bij de jacht op Yves doet hij het perfect en geen geld in de pot. Als hij de mol is kan dat ook gewoon zijn opdracht zijn geweest. Onzichtbaar blijven, 4 puzzelstukken vinden en op het laatste moment gepakt worden om een deal te kunnen sluiten. Dat kan ook verklaren waarom de opdracht in de Duitse versie anders uitgevoerd is.
Wat deed Yves eigenlijk in de wijngaard
Bij het bungeejumpen liet hij zich volgens mij vroeg los aan de rekstok. Om het bedrag niet te veel laten oplopen?
Ik moet aflevering 2 nog terugkijken maar Yves houd ik in de gaten....
Die rustige aardige good looking jonge man die zo zijn best doet.....