Er mist helaas wel een aflevering, namelijk aflevering 7 met de laatste 4 kandidaten. Na aflevering 6 komt direct de finale, daarna de ontknoping/reünie en tot slot nog een soort making-of aflevering.
Ook even voorzichtig zijn als je via de site kijkt, want rechts naast de huidige video staan de afleveringen op 'omgekeerde' volgorde: de bovenste aflevering is de laatste (de making-of) en de onderste is de eerste (of tweede als je de eerste aan het kijken bent).
Voor degenen met een talenknobbel wellicht ten overvloede, maar dit is dus de volgorde:
1. La trobada
2. El segrest
3. La terra
4. El riu
5. La muntanya
6. El romànic
8. La última prova (finale)
9. El desenllaç (ontknoping/reünie)
10. El retrobament (making-of)
Ik vind het zelf wel prima te volgen zonder ondertiteling, maar de stukjes waarbij de achtergrondmuziek niet te luid is moeten ook wel goed te ondertitelen zijn! Met behulp van Google Translate kreeg ik bijvoorbeeld al vrij snel en makkelijk een logisch verhaal uit het beginpraatje van de presentator
En voor andere stukken zou een vrijere interpretatie waarschijnlijk ook wel volstaan voor mensen die er zonder ondertiteling echt niets van kunnen maken. Mocht er nog animo voor zijn, dan zou ik daar wel aan mee kunnen werken!