Auteur Topic: The Mole Bar (geen spoilers)  (gelezen 784 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
The Mole Bar (geen spoilers)
« Gepost op: 28-02-2024, 12:37:09 »
Welkom op het The Mole board, speciaal voor alle internationale versies van de Mol. Elke seizoen dat niet uit Nederland of België komt kan hier besproken worden. Als er nog geen topic voor is, mag je die zelf aanmaken.

In dit topic is er plaats voor algemene vragen zonder spoilers. Bijvoorbeeld om te vragen welk seizoen mensen aanraden om te kijken!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Re: The Mole Bar (geen spoilers)
« Reactie #1 Gepost op: 2-12-2024, 17:15:39 »
Nu alle internationale versies van De Mol weer even klaar zijn ben ik wel benieuwd hoeveel jullie er gezien hebben! Wereldwijd zijn er de afgelopen 25 jaar zo'n 85 seizoenen uitgezonden.

Van welke versies heb jij een of meerdere seizoenen gekeken? Welke waren je favorieten en welke zou je absoluut niet aanraden? Hoe staan ze in verhouding tot WIDM en De Mol?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 3-12-2024, 16:37:22 »
Ik heb de twee Netflix seizoenen van the Mole USA gezien, die waren niet heel bijzonder maar wel gewoon leuk. Veel herkenning van opdrachten uit WIDM/de Mol. Celebrity Mole Hawaii heb ik ook gezien, heel leuk  ::jaja::

Ik heb ook 1(?) seizoen van Myrrä gezien, dat is alweer iets langer geleden en ik heb geen idee meer wie er meededen, wie de mol was en wat ik ervan vond. Maar ik heb het wel afgekeken dus het was vast leuk  :)

Verder heb ik volgens mij Mullvaden 2021 gezien en vond ik die wel leuk, maar soms ook lastig te volgen omdat de ondertiteling niet goed te volgen was voor mij. Mullvaden 2022 heb ik geprobeerd, maar er was een wat omslachtige/tijdrovende manier om de ondertiteling te genereren waar ik nooit meer de tijd voor heb genomen (of nog voor wil nemen) en ik kwam nooit echt lekker in het seizoen, dus ik heb geloof ik twee afleveringen gezien. Maar dat zegt verder niets over of het een goed seizoen was of niet, meer over mij  ;)
I will follow my inner gold

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #3 Gepost op: 3-12-2024, 23:11:16 »
De ondertitels van 2022 zijn inmiddels gefixt en het seizoen is compleet!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 4-12-2024, 09:14:48 »
De ondertitels van 2022 zijn inmiddels gefixt en het seizoen is compleet!

Ik heb Mullvaden S5 (2021) met NL'se ondertiteling, waar kan ik S6 met NL'se ondertiteling vinden? :)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #5 Gepost op: 4-12-2024, 17:37:57 »
Ik stuur je een PM ::ok::

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #6 Gepost op: 6-12-2024, 10:09:59 »
Ik heb in totaal 46 molseries gezien. Van de internationale series blijft Myyrä 1 mijn favoriet, al vond ik de US in Maleisië stiekem ook heel vermakelijk.