Wat zijn we lekker eensgezind
Ik heb ook op Sean gestemd.
Michael lijkt me heel onwaarschijnlijk door de exit van Tony. Hij is dan wel de hoofdverdachte van de groep, maar Deanna stemt bijvoorbeeld op Muna en ook Hannah zat minder op Michael dan Tony.
Q zou heel erg de onschuldige kandidaat kunnen spelen die altijd voor de pot gaat, maar ik vind dat je als Mol gewoon naar de bioscoop moet gaan bijvoorbeeld. Daar kun je altijd nog over liegen tenzij iedereen gegaan is, maar in dat geval val je ook niet op.
Neesh kan zomaar de hele pot hebben leeggetrokken in aflevering 5, maar heeft zichzelf volgens mij sociaal niet zo handig gepositioneerd als hij de Mol is. Vooral natuurlijk bij de eerste opdracht, daar wil je als Mol echt niet de leider zijn en ga je dus zeker niet het voortouw nemen.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de pijlhint daadwerkelijk gekopieerd hebben en dat de Mol dus een man is, maar als het een vrouw is kom ik ook op Ryan uit. In Deanna, Hannah en Muna geloof ik niet. Dat zijn volgens mij gewoon allemaal bloedfanatieke spelers. Ryan heeft tenminste nog een beetje gesaboteerd, al verdenk ik haar ook niet per se sterk.
Dus ja, Sean it is