Dit seizoen is echt moeilijk te omschrijven. Op zich was er wel drama en spanning maar
de 'grote' namen zoals Jeremy en Tony waren er snel uit en dat maakt het al minder leuk voor mij.
De traitors waren echt

. Ik vond Bob TDQ en Daniëlle in het spel echt niet leuk en ik begrijp waarom Rob actie ondernam tegen Bob. Daniëlle was gewoon onuitstaanbaar en hypocriet want ze klaagt achteraf dat niemand naar haar luisterde en wou meewerken maar we zien gewoon in de afleveringen dat zij en Bob alle suggesties van Carolyn negeerde (en Carolyn had keer op keer gelijk. Dorinda vermoorden in aflevering 1 was gewoon dom, want Dorinda schijnt zo een ongeleid projectiel te zijn dat ze zichzelf wel had weggespeeld. Jeremy vermoorden op het moment dat die Rob en Daniëlle noemt, is ook zoiets).
We zien Daniëlle ook een bepaald moment echt alle suggesties weigeren zonder echte reden maar dan is ze verbaasd dat Carolyn weigert om Britney te recruteren (want dan was het sws 2-1). Zij en Bob wouden Carolyn ook in een kist steken, terwijl dat haar sowieso een doelwit zou geven. Het helpt ook niet dat haar idee om Carolyn weg te werken, zodat ze zouden recruteren en ze Britney kon nemen ook zo dom want Rob zou nooit toestaan om Britney te nemen. Maar haar acties rond het schaakbord waren wel briljant, dat moet ik haar nageven. (het acteren erna, los erover). Het is wel karma dat net Britney haar eruitspeelt (weliswaar perongeluk) én dat daardoor Britney al haar kansen erna ook wegspeeld (door te emotioneel te zijn én Daniëlles reactie)
Rob is echt alle problemen gestart (ik snap waarom, Bob TDQ was echt ongeleid met zijn acties), hij was sowieso wel een doelwit want een grote naam en één van de gekooide. Grappig was en als Rob met zijn mond vol tanden staat in een spel, dan is het wel echt erg.
Carolyn, op zich deed ze het goed want haar ideeën waren wel altijd sterk maar niemand luistert naar haar en dat is haar probleem. Ze presteert ook niet onder druk, dat helpt ook niet.
Voor het vierde seizoen zou ik wel het volgende willen aanraden:
a) neem wat meer niet-gamers als verraders ofzo, want de voorbije seizoenen waren er altijd minstens 2 die uit tactische spelshows komen.
b) neem spelers die het spel op zijn minst snappen, ze moeten daarom niet persé slim te zijn (Tom) maar er waren anderen die gewoon opvulling waren en daarom minder entertainend zijn (Dolores, Ayan).
Fun fact:
eigenlijk was Dolores de winnaar bij de opdracht rond de ziener. Maar na de opdracht besefte zij dat ze haar munten was vergeten af te geven.