Ik had het Siali zo gegund. Bailey was een geweldige verrader maar ik vond haar echt een smiling assassin. Had persoonlijk het liefst, voor het eerst zo ongeveer sinds ik dit programma kijk, de getrouwen dit zien winnen (Jase met name), want eindelijk was dit eens een groep met veel goede traitor hunters. Dat uitgerekend de twee allerslechsten in de finale eindigen (Donna en Joe) was echt dikke pech voor het eindspel, en ook wel goed eigenlijk dat
zij twee de prijzenpot niet hebben gewonnen.
Donna was hilarisch soms en heeft zich vrijwel tot het einde blindgestaard op arme Noel. Ze wist op het eind niet eens maar waarom ze hem verdacht. Die arme jongen had zo'n miserabele spelervaring. En Donna herpakte zich letterlijk nooit. Liet zich echt tot het bittere eind in de luren leggen door Bailey. Lieve vrouw maar echt, ongelooflijk hoe blind zij was voor de verraders. Ze verdient wat mij betreft een poosje shellshocked te zijn door deze finale uitkomst. En Joe... Prachtige kandidaat op zijn goede momenten, maar ongeveer net zo slecht in dit spel als Donna. Plus had een aantal nare uitbarstingen inderdaad. Met zijn keuze voor Jase verknalde hij al zijn eigen kansen, echt zo... suf. Jason was geweldig en had het geld moeten winnen, maar geweldig gespeeld door Bailey en echt een topseizoen dit. Zoveel epische momenten, vooral door Mark (ben fan) en zelfs Joe die voor zichzelf stemde was top TV. Jammer dat het gespeeld is.